Saturday, 25 November 2017

Damia nk masuk sekolah

Cepatnya masa berlalu,  sudah 7 tahun cucu sulung maktok,  rasa macam baru kelmarin maktok pi jaga dia.

Hari ni pi buat ujian streaming classes kat sek keb,  setia alam.

Semoga berjaya dan dapat masuk ke kelas pandai.










Saturday, 28 October 2017

Just a little bit of make up.  Just for me not to anyone else okay

Thursday, 28 September 2017



Hari ni 28/9/17
Cukup usia ku 61 tahun 3 bulan
Maktok dah tua kata cucuku fatin nuwairah

Saturday, 29 July 2017

hari ni 29/7

Hari ni umurku 61 tahun 1 bulan
Syukur alhamdulillah, sihat tak ada penyakit kronik, tak ada sakit lutut ka sakit pinggang ka, gula dlm darag selalu 5. Tekanan darah  pun selalu normal.




Tuesday, 25 July 2017

ank tedung selar masuk dkm rumah

Ni masa ank ular tedung masuk dalam rumah kaknab, lepas balik rumah dari kampung. Tak ada di rumah dua minggu, dia pun mai raya. Kecut perut juga walaupun anak. Kalau kena patuk mau sekayu kain putih juga.

Kalau kita pandai tangkap macam pekerja bomba buat, memang tak nak bunuh ular, ni kita pun tak tau,jadi bunuh ja lah walaupun kita berdosa membunuh binatang, dari kita kena patuk.



Wednesday, 19 July 2017

pola lengan baju jeffry ibrahim

Kaknab dah buat ikut pola ni mmg cantik terletak elok. Terima kasih cikgu jeffry yang kongsi ilmu, semoga dikurnia pahala yang melimpah ruah.